wtorek, 3 marca 2015

Kilka słów na początek

Cześć! 
Nie będę się przedstawiać. Przeczytajcie mój profil. ;-)
Na początku chciałabym napisać że to mój pierwszy blog. Więc taka prośba: bądźcie wyrozumiali. Od razu ostrzegam że mam dość duże problemy z interpunkcją. Proszę żebyście o tym pamiętali i nie wytykali mi błędów za brak lub nadmiar przecinków. Nie mam zamiaru "zatrudniać" bety, będę się kierować instynktem. Więc przepraszam ale mam nadzieję że nie będzie wam to bardzo przeszkadzało.
A teraz kilka słów o blogu:
1. Zarys fabuły pojawi się niebawem.
2. Prolog będzie pewnie jeszcze dzisiaj, ale po południu. 
3. Postaram się dodawać notki równo ale nie obiecuję. (Szkoła to ZUO!)
4. Z tym parringiem miałam styczność po raz pierwszy w jakimś fanfiction. Zawsze mi nie odpowiadało życie Rona i Hermiony, ale nie myślałam o tym.
Aaaaaaaa...! (-dźwięk mojego ziewnięcia) Padam z nóg. Później wam resztę wyjaśnię. Dobranoc! :-) ;-) :-D
L'amour et le chat!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz