piątek, 3 kwietnia 2015

OGROMNIASTE PRZEPROSINY

Apel do tych którzy może jeszcze tu zaglądają.
LUDZIE! Ja was tak przepraszam, że się tego opisać nie da. Po wstawieniu rozdziału nr. 2 zachorowałam na 2 tygodnie. Oczywiście okazało się, że dostałam zapalenia oskrzeli... Z moim szczęściem to normalne. Potem miałam próbne testy przez 3 dni, no i próby w zespole tanecznym bo jedziemy na festiwal do Serbii. Wiem że mnie to nie usprawiedliwia ale zrozumcie jak człowiek jest chory to nie daje rady nic robić, testy wykańczają psychicznie, a zespół też nie pomaga. No cóż... pozostaje mi tylko paść na kolana i przepraszać - co oczywiście robię - a wręcz BŁAGAĆ o wybaczenie.
(A tak z innej beczki: zaglądacie jeszcze? Podoba wam się historia? I pomysł?)
No tak ja o sobie gadam a wy pewnie się zastanawiacie co się stało z adresem? Już tłumaczę. Zamiana z dramione na hermiona granger jest celowa i spowodowana tym że straciłam serce do tej pary. Nie do ff ale do parringu jakim jest Draco i Hermiona. Co do opowiadania to jakieś dwa, trzy rozdziały pojawią się do 07.04 kiedy to wyjeżdżam. Myślę że wiem już z kim będzie Hermiona ale to się może jeszcze zmienić. :-D
No więc do napisania i PRZECZYTANIA już niedługo i 
PRZEPRASZAM JESZCZE JAKIŚ MILIARD RAZY ALBO I WIĘCEJ, 
Wasza, kajająca się
Kotka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz