niedziela, 24 maja 2015

MROCZNY ZNAK

Witajcie! Tak wiem, miał być rozdział 12 i zdaję sobie sprawę, że tym co teraz robię na pewno nie przysporzę sobie więcej czytelników, a nawet mogę ich stracić ale muszę to zrobić...
ZAWIESZAM BLOGA. Nie na długo. 16.06 to jest w sobotę zapraszam na godziny popołudniowo-wieczorne na rozdział 12.
Czemu to robię? Bo okres końcoworoczny dał mi się we znaki.
Wystawianie ocen, koncert w szkole tanecznej i wycieczka (na którą jeśli pojadę to z okropną klasą, mam ją naprawdę wredną)... po prostu brak mi czasu. Zresztą i wena się nie pojawia.
À propos. Nie wspominiałam chyba nigdy o tym, że założyłam bloga z kilkunastoma rozdziałami już napisanym. Z tym że tutaj również pojawia się problem. Rozdziały piszę zawsze najpierw w notatniku i tam one wydawały mi się wystarczająco długie, a tu... publikuję post z rozdziałem, czytam go i zastanawiam się jak to się stało, że jest taki krótki. Tak więc zamierzam się zabrać za przejrzenie tych moich wypocin i połączenie kilku rozdziałów razem.
Jeżeli jednak postanowicie zajrzeć tu po odwieszeniu przygotujcie się na długi post. Mam nadzieję, że może jacyś czytelnicy się wtedy ujawnią w komentarzu, nawet jeśli miałaby to być krytyka.
Tak więc do następnego przeczytania,
Na zawsze Wasza
Kotka

P.S.
Przykro mi, że to robię, ale niestety nie mam wyjścia. :-( :'-( :"-(

1 komentarz: